Újdonság a ŠKODA-ról
2017.07.04.

Idén is ŠKODA a TOUR DE FRANCE élén

A ŠKODA történelme a kerékpárral kezdődött és ezért a márka számos kerékpáros esemény büszke támogatója. Az idei évben már 13.évfordulóját ünnepli a gyümölcsöző együttműködés a világ legnagyobb kerékpáros eseményével, a Tour de France versennyel.
d

Amikor júliusban a világ minden kerékpársport-rajongójának figyelme Franciaországra irányul, akkor a ŠKODA ismét az élen halad majd. A nagy hagyományokkal rendelkező cseh márka immár sorozatban a tizenharmadik alkalommal a Tour de France hivatalos támogatója. Az autógyártó egyúttal hivatalos járműpartner is, így összesen 250 járművet bocsát szervezői és kísérőautóként a francia körversenyt rendező szervezet rendelkezésére. Emellett második alkalommal szponzorálja a cseh vállalat a legjobb sprinternek járó Zöld Trikót. 

A körülbelül háromhetes bevetés alatt a 250 tagú ŠKODA flotta nagyjából 2,8 millió kilométert tesz meg. A 2004 óta a Tour de France kapcsán teljesített összesített futásteljesítmény mára már a 30 millió kilométert is meghaladja. A flotta azonban nem csupán a járművekből áll. A ŠKODA szerviz csapata a háttérben dolgozva gondoskodik arról, hogy a 250 ŠKODA mindennap tökéletesen felkészítve álljon a következő szakasz elé.

A ŠKODA modelljeiből álló flotta hosszú évek óta a Tour de France körüli ŠKODA aktivitások középpontja. A szolgálatot teljesítő járművek között igazi különlegességnek számít a ŠKODA SUPERB, ugyanis a márka zászlóshajója a mezőnyt felvezető "Vörös Autó". Ehhez igazodva a SUPERB limuzin a feltűnő latinvörös színben pompázik. Ezen kívül további különleges ismertetőjegy, hogy a jármű egy hatalmas panorámatetővel is rendelkezik Ez egy gombnyomással nyitható a második üléssorból, így Christian Prudhomme, a Tour versenyigazgatója akár fel is egyenesedhet a nyitott tetőn keresztül. Ennek köszönhetően optimálisan átlátja a mezőnyt egy-egy szakasz indítása előtt. Ráadásul mindezeken felül számos műszaki különlegességgel is bír a SUPERB - annak érdekében, hogy optimálisan elláthassa a Tour de France mobil irányító központjának szerepét. A limuzin több különböző rádiócsatorna fogadására képes, az így érkező információk alapján adja a versenyigazgató a versennyel és a biztonsággal kapcsolatos utasításait.


A Tour de France kapcsán új kampányt indít a ŠKODA. A "Meet the Vélo Family" alapötlete: a kerékpározás a legszélesebb körben elterjedt és a legjobban szeretett közlekedési forma a világon - összesen 2-4 milliárd ember ül rendszeresen kerékpárra. A kétkerekűek iránt rajongókat ez a szenvedély egyetlen nagy családdá köti össze. Ebben a lelkesedésben a ŠKODA márka is osztozik, méghozzá már a márka alapításának pillanatától: a nagy hagyományokkal rendelkező cseh gyártó történelme kerékpárok gyártásával kezdődött. Mint minden család, a ŠKODA Vélo Family is különböző szerepeket ölel fel. Az összesen 21 karakter valamelyikében - például a Kezdőben, a Turistában, a Hegymászóban vagy a Sprinterben - minden kerékpársport-rajongó megtalálhatja önmagát.

A ŠKODA Vélo Family otthona az interneten, a WeLoveCycling.com portálon található. Itt a látogatók érdekes történeteket olvashatnak a világ minden pontján élő emberekről, akiket a közös szenvedély - a kerékpársport - köt össze. Az internetes portálon ezen kívül elérhetők a ŠKODA emoji-k és GIF-ek - az úgynevezett ŠKODAJI emotikonok -, valamint egy vonzó díjakat kínáló nyereményjáték is. Emellett egy interaktív kvíz kitöltésével megtudhatják a rajongók, hogy a ŠKODA Vélo Family melyik típusához tartoznak.

Továbbiak: http://www.skoda.hu/skoda-vilaga/tour-de-france